jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Heidi - 27 februari 2010 09:23

Det är marknad i stan och i går var jag ner på stan med min kära mor och mina älskade döttrar och tittade, klämde och kände. Vi åt lunch och fikade på stan, tro det eller ej men vi fördrev SEX timmar. Hah det är inte illa i lilla Sala. Men så är det en massa affärer man ska gå i också. Sen känner ju min mor halva stan så det ska ju pratas och hälsas. Det var riktig trevligt, tills vi kom hem. Ja då började A påpeka att hon hade ont i örat, inte hört ett ord om det. Men 1177 sa att läkaren gör inget utan det är egenvård som gäller. Så det bidde Ipren och nässpray. Lilla T är snorig och lyckades ladda ur sig världens kastspya. Men jag hade en underbar dag men MIN älskade mamma  


Nehe lär åka ner till apoteket och inhandla lite grejer som behövs för att lösa upp och dra ur snor ur mina tjejers små näsor.


Ciao  

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards