jagofamiljen ♥

Alla inlägg under juni 2010

Av Heidi - 13 juni 2010 19:40

- Betänk vad du säger, när och till vem.

Av Heidi - 12 juni 2010 21:40

I går fick jag äntligen träffa lilla M, en lite flugskit är vad han är. Vägde ingenting...grimaserade mot moster gjorde han också men verkade nöjd för det  


I dag var vi till västerås och hämtade min nya mobil, japp en Nokia 6700 slide. Hoppas verkligen att den fungera som den ska....blir galen annars.

Sen var vi till IKEA och ärligt talat så finns det inte så mycket i den butiken som jag vill ha...mest bara "skit" om man får säga så.


Tråkigt att det skulle regna i helgen för annars så hade vi kunnat målat lekstugan, men ska väl försöka med att ta oss ut dit i morgon med lite grejer och fixa lite.


Snart är det midsommar och A har bara två dagar kvar på dagis sen blir hon hemma till Augusti. Hoppas att det blir en fin sommar, skulle även vilja hem till min syster med tjejerna. (Båda systrarna) Nu var ju K här sist, men jag träffade henne just ingenting kändes det som. Får ta och åka i Augusti, min mor fyller ju år så då lär hon ju komma hit.


Det skulle även vara trevligt att åka till min syster och knata runt med knoddarna kanske på Vallby...friluftsmuseumet. Kan ju vara roligare för A än att bara knata runt. Men hon är ju lätt road, det duger med lekpark eller att bara cykla omkring. Ååå mina älskade tjejer, dom är helt underbara. Nehe ska ta och flytta hamstern till hennes bur, har haft henne i aktivitetsburen ett tag så hon har fått leka av sig lite.


Se Ya


//Heidi

Av Heidi - 3 juni 2010 20:19

JAG HAR I DAG BLIVIT MOSTER TILL EN MELKER!  


ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SYSTER JOHANNA OCH HENNES SAMBO JOHAN!

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards