jagofamiljen ♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Heidi - 26 juli 2010 08:17

...Japp precis så ljöd det i sovrummet i morse, tvåstämmigt och med inslag från T   För i dag fyller nämligen min älskade sambo år.

Han firades av dom flesta i familjen redan i går, men i dag kommer min kära mor på besök. Sen händer det väl inte så mycket, liiiite tråkigt väder, men det skulle väl bli bättre mot helgen.


Det var ju ett tag sen man bloggade, men det har just inte hänt så mycket. M har semester och i onsdags var vi i väg till Ålande med Eckerölinjen ToR över dagen. Handlade lite öl och jag köpte parfym och solglasögon. Inte ofta jag unnar mig genom att handla saker på båten. Jag köpte Salvador Dali´s parfym, som luktade sååååå gott.


Om si så där två månader ska vi flytta, japp hyres radhus blir det. Ska bli så skönt, det är så himmla stökigt på det området vi bor på nu...så tråkigt för lägenheten är ju jätte fin i sig, Men dit vi ska flytta kommer att bli så mycket finare. Vi får allt ny tapetserat och nya golv, vi har själva valt vad vi vill ha för tapeter. Det är två toaletter.


T har varit på premiär cykeltur i lördags, vi köpte en hjälm och hon är så söt så i den, värsta lilla svampen.


Nehe kanske dags att göra i ordning lite frukost, det kurrar i magen.


So long och se ya!


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards