jagofamiljen ♥

Alla inlägg under oktober 2009

Av Heidi - 31 oktober 2009 12:53

Jag har fått underbara nyheter...Jag är så lycklig, man jag tänker inte berätta riktig än.Tyst

I´m so happy, I´m so gladSkrattande

Av Heidi - 31 oktober 2009 06:55

Jaha då var man uppe igen efter att ha sovit i tre timmar, jag vet inte vad det är med T. Men i tre timmar har hon varit vaken och mellan varven skrikit hjärtskärande. Jag tippar på att det kan vara magknip, M tror att det är kollik. Tja vi får väl se vad det är..men M höll på att gå upp ur limmningen i nattObestämd Han har inte tålamod när han är trött, jag förstod inte heller varför han kom till vardagsrummet och la sig på soffan och sov medans jag försökte lugna T.

Jaja ska lägga mig på soffan med A och slöglo på tv...SkrattandeGÄSP!


//Heidi

Av Heidi - 30 oktober 2009 13:39

Jag önskar att jag fick gå ner på stan ta en fika med någon trevlig man kunde sitta och prata med...ensam utan barn. Bara sitta där timme efter timme dricka kopp efter kopp med kaffe. Ja nu är det inte så att jag vill bli av med mina barn men jag vill bara vara med ngn vuxen. För när jag är med barnen så måste man hela tiden anpassa allt efter dom. Jag vill någongång anpassa allt efter mig. För det är inte det lättaste att gå ner på stan med en fyraåring, det ska ju hända saker hela tiden.

Ego
Av Heidi - 30 oktober 2009 13:28

Vad är det för "fel" på mina barn...ena sover inte om nätterna den andra klipper sönder sina byxor bl.aSkrikandes F.ö är dom snälla....Obestämd

I går blev A av med några av hennes leksaker, dom står i förrådet. För jag kan tycka att hon är så pass stor att hon förstår när man säger åt henne och hon vet när hon gör fel. Och har man sagt åt henne ett par gånger att inte göra si eller så, men hon fortsätter i allafall...Ja då försvann flera av hennes leksaker, så när man har varit snäll så kommer dom in igen...annars "ryker" ett par saker till: Hoppas att det blir bättre nästa vecka när hon ska till dagis.

Av Heidi - 30 oktober 2009 11:01

Herregud T ville inte sova i natt, utan vi vankade hit och dit hade henne i famnen, i sängen, klappade på baken, smekte över huvudet, gav henne mat, blev ner spydda...tja till sist somnade hon. Men alldeles för sent blev för få timmar med sömn..A vaknade halv sex Förvånad


//Heidi

BVC

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:41

I morgon bär det i väg till BVC med tjejerna...min kära syster ska också medSkrattande Sen ska vi knata till bibblan och gå och kika på loppis om vi hittar nå roligt till stugorna.

Det ska bli så roligt att få stugan, i en stuga ska det se ut som ett hopplock av grejer. Det ska vara udda koppar med fat. Stolarna ska vara lite slitna och omaka. Gud vad härligt det ska bli.

Nästa gång M är ledig efter att jobbat helg ska vi sova i stugan och elda i kaminen...Åh vad jag längtarCool

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:34

Jag förstår inte hur man orkar gå vidare om ens andra hälf försvinner... Hur orkar man ta hand om barn och sig själv, vad får en att ens stiga upp ur sängen på morgonen.

Jag har läst rättså mycket om Max, och jag tycker att det är hemskt...en person kan ju inte försvinna spårlöst från jordens yta eller kan man det????Förvånad

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:34

Jag förstår inte hur man orkar gå vidare om ens andra hälf försvinner... Hur orkar man ta hand om barn och sig själv, vad får en att ens stiga upp ur sängen på morgonen.

Jag har läst rättså mycket om Max, och jag tycker att det är hemskt...en person kan ju inte försvinna spårlöst från jordens yta eller kan man det????Förvånad

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards