jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 28 oktober 2009

BVC

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:41

I morgon bär det i väg till BVC med tjejerna...min kära syster ska också medSkrattande Sen ska vi knata till bibblan och gå och kika på loppis om vi hittar nå roligt till stugorna.

Det ska bli så roligt att få stugan, i en stuga ska det se ut som ett hopplock av grejer. Det ska vara udda koppar med fat. Stolarna ska vara lite slitna och omaka. Gud vad härligt det ska bli.

Nästa gång M är ledig efter att jobbat helg ska vi sova i stugan och elda i kaminen...Åh vad jag längtarCool

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:34

Jag förstår inte hur man orkar gå vidare om ens andra hälf försvinner... Hur orkar man ta hand om barn och sig själv, vad får en att ens stiga upp ur sängen på morgonen.

Jag har läst rättså mycket om Max, och jag tycker att det är hemskt...en person kan ju inte försvinna spårlöst från jordens yta eller kan man det????Förvånad

Av Heidi - 28 oktober 2009 21:34

Jag förstår inte hur man orkar gå vidare om ens andra hälf försvinner... Hur orkar man ta hand om barn och sig själv, vad får en att ens stiga upp ur sängen på morgonen.

Jag har läst rättså mycket om Max, och jag tycker att det är hemskt...en person kan ju inte försvinna spårlöst från jordens yta eller kan man det????Förvånad

Av Heidi - 28 oktober 2009 14:00

Tänk vad trött man kan vara....jag förstår inte ens att jag orkar hålla ögonen öppnaFörvånad

Men men det ger väl med sig snart.

Natten till i går hade vi nattgäst, C var förbi och hälsade på. Så vi följde med henne ner på stan innan hon skulle ta tåget hem. Jag skulle gå in på stadens två loppisar...men dom var stängda båda två...suck vad less jag blirSkrikandes. Jag som skulle fynda till stugan som vi får om sex dagarSkrattande


När vi hade följt C till tåget så vill A åka buss...men jag sa att det gick inte. Men precis då kom Sala tian, så vi var lite bekväma och åkte buss hemSkäms


Så i går var jag och min syster i väg och handlade och tidigare under kvällen blev jag jätte sugen på tårta. Så jag handlade en opera tårta till mig som jag satt och festade på under kvällen...men gud vad gott det var.Flört


Nehe ska höra med min äldsta om hon har lust att gå ut en svän i det fina vädret.


//Heidi

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards