jagofamiljen ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av Heidi - 23 juni 2011 21:51

Fast jag är lite gnällig av mig så är det hur skönt som helst med semester. Det enda jag inte tänker gnälla på är vädret, för ärligt talat gör det mig ingenting att det inte är sol och 25+. Jag hatar värmen och det är en av anledningarna att jag inte åker utomlands. Skulle det inte vara så förbannat varmt så kanske.... Det finns ju så mycket vackert att se i världen.


Men jag håller tummarna för att det ska vara uppehåll i morgon, eftersom tanken är att vi ska åka till brunnen och titta på lite midsommarfirande. För övrigt händer det inte så mycket hos oss på midsommaraftnar. Jag ska i allafall tänka min kära kära vän som tyvärr inte får fira midsommar med hennes nära och kära. :( Men jag lovar dig att när du väl är hemma så ska jag komma hem till dig och skutta smågrodorna med mina barn med en krans i håret :P


Nehe ska chilla lite innan det är dags att krypa ner under täcket.


Lite uppdatering blev det...haha

Av Heidi - 23 juni 2011 21:44

Gud vad jag hatar tjuriga människor som sitter i på olika ställen och ska vara service minded. Men i dag efter två bf (bitterfittor) på tre dagar så har jag tappat tron på att folk kan vara trevliga och hjälpsamma.

I tisdags så ringde jag till familjeläkaren för att försöka med att få en tid till T som hade blåsor i halsen. Men kärringen som satt i andra änden var hur otrevlig som helst och sa att jag skulle avvakta till dagen därpå.

Och i dag ringde jag om en beställning hos bokklubben där jag är meddlem så var det en ännu tjurigare kärring som absolut inte kunde hjälpa mig, utan sa att jag hade ju 14 dagars returrätt. Fan ska retunera hela mitt meddelemsskap till dom.


This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards