jagofamiljen ♥

Alla inlägg under november 2009

Av Heidi - 30 november 2009 21:21

Inte ofta jag vinner ngt...men den första tävlingen jag är med i vinner jag   .


I dag var jag och handlade julklapparna, kan behöva några till men det hinns med. Jag skulle även behöva lämna in min mobil som strular, men vi har ju ingen tre butik här och jag tänker inte åka in till västerås bara för att lämna in telefonen.....tror jag  .

Har i allafall bakat lussebullar och chokladrutor i dag, så nu tänkte jag gå och lägga mig i badet..  


//Heidi

Av Heidi - 28 november 2009 13:58

I dag har jag varit i väg med min kära mor på Loppis med barnen . Hittade lite kläder till både T och A. Köpte b.la en overall till T.

Sen var vi till stugan med Mamma, hon måste ju också få se hur fint det är där ute

Handlade lite och sen gjorde mamma taccopaj...smarrigt .


Nehe ska gå och dricka lite kaffe innan det blir alldeles kallt


//Heidi

Av Heidi - 26 november 2009 11:32

Nu är det dags för en månadstävling! :thumbup_tb:

Vinnaren får välja ett valfritt klädesplagg från Alfons Åberg hos Strössel barnkläder, det finns både pojkkläder och flickkläder att välja mellan. Storlek 50 till 122/128.

 Klicka på länken för att titta på kläderna.

Strössel Barnkläder

 

Tävla du med hos http://flerbarnsmamma.se/

Av Heidi - 20 november 2009 12:43

I går var jag på knytis på jobbet. Jag hade med mig köttbullar. Det var massa olika maträtter från thailand, Indonesien, syrien och sverige...tja mina köttbullar är ju egentligen inte svenska utan turkiskaTungan ute.


Jag hade T med mig, A var hemma för hon skulle leka med pappa hela kvällen och natten sa hon när jag frågade om hon skulle med.

Jag har köpt en bärsjal som jag bär runt T i och det är hur bekvämt som helst, hon sitter nästan bättre i den än i bärselen.


Snart ska vi till syster och äta våfflor...smaskens.


Nehe ska plocka ihop lite grejer..


//Heidi

Av Heidi - 17 november 2009 23:27

julklappsregn – minpluddevutt

Hos MinPluddeVutt hittar du allt från snygga barnkläder till fantasifulla och kreativa leksaker! I denna tävling har du chans att vinna ett presentkort på 300 riksdaler att shoppa loss för i deras leksakssortiment!


Minpluddevutt 01
Jag tävlar om ett presentkort på 300:- från MinPluddeVutt hos Agnes.
Var med och tävla
här du också!
Reglerna är enkla och alla kan vara med!
Av Heidi - 17 november 2009 20:30

Nu kan du vinna en goodiebag med följande innehåll:

Wallies, Kitty Cats

Ram med ängel & hjärta

Dörrskylt Barnkammare


Jag är med och tävlar hos Millah om en goodiebag från myHeart.
MyHeart säljer dekorationer och tillbehör till bröllop och barnkalas.
Var med och tävla du med!
Alla Camillas läsare får 10% rabatt hos myHeart.se under november.
(Rabattkoden hittar ni hos Millah)

Av Heidi - 15 november 2009 22:38

I dag sover min lilla trollunge hos farmor, det är jätte tyst här hemma med bara TObestämd. Men men i morgon ska jag hämta hem skruttan.


Citat av A:

-Mamma jag är kär i Darlynne!

-Jaha...varför då?

-Jo för jag vill och måste det..!

-Vad gör man när man är kär?

-Jo man pussas och kramas.


This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards