jagofamiljen ♥

Alla inlägg under november 2009

Av Heidi - 15 november 2009 22:35

I dag var jag till frissan och fick betala hutlösa 415 kronor, 365 kronor för klippningen (för att det tog lång tid) sen skulle dom även ha 50 kronor för att det var söndagSkrikandes. Det var väl inte mitt fel att det tog en och en halv timme att klippa mig....hon sprang ju även till kassan och betjänade andra kunder. Ska jag verkligen få betala för detFörvånad.

  

Ego
Av Heidi - 14 november 2009 21:51

I dag var vi till stugan och storstädade, vi dammade, dammsög och torkade golvet och taket. Vi flyttade även på soffan, det blev så bra såSkrattande.


I morgon ska jag till västerås med min far, jag ska till frissan och klippa mig. Min kära syster klippte mig i torsdags och det blev bra men det blev inte så rakt, så jag ska i väg och jämna till det i morgonObestämd.

Och eftersom min sambo inte vill följa med på stan och min kompis C kunde inte så frågade jag min far och han hade redan tänkt att han skulle till stanSkrattande.


Bilder kommer i morgon på nya frissanFlört.


//Heidi

Av Heidi - 12 november 2009 07:16

Ska alldeles strax väcka A och ta på T lite kläder. A ska till dagis ett litet tag i dag, tänkte mig att jag skulle hem till M och ta en kopp kaffe. I går bidde det lite handla av, köpte vinterkängor till A, och present till min far.
Och i dag blir det overall och vinterkängorna på eftersom det är minusgrader och snöSkrattande.


Nehe ska klä på mig innan det är dags för prinsessornaKyss att vakna.


//Heidi

Av Heidi - 11 november 2009 13:33

A ska ringa till farmor och fråga om hon får sova över...

-Hej fammo, får jag sova över hos dig?

-Bra jag kommer sen!

Sen var det färdig pratat.


Hon ska hem till Farmor och sova på söndag, vet inte varför hon tycker att det är så roligt att sova över hos dom. Men men vill hon sova borta så klart får hon detSkrattande


  

Av Heidi - 10 november 2009 12:08

Jaha då var firandet i tre dagar över, i fredags så grattade jag och M henne, i lördags var ju familjen hit och i söndags var det barnkalas. Och jag förstår inte hur 5 barn kan föra sånt liv...jag kan ju säga att två timmar räckte gott och välTungan ute.


I går var vi till stugan, meningen var att vi skulle sova över men M tyckte inte det eftersom A och T är förkylda. Vad det hade för betydelse vet jag inte, men han är sån min samboObestämd. Jag som t.om hade tagit med mig filmer som jag tänkte att vi skulle titta på och ha lite mysSkrikandes.
Sen sa han att vi inte ska sova där förens i sommar, men jag och syster ska åka dit och bara va och sova kvar. Jag kan ju även ta tjejerna med mig eller bara AKyss.


I dag ska vi till BVC, få se hur mycket hon har gått upp nu...sen hoppas jag att det dröjer ett bra tag innan vi ska dit igen. Vi måste även åka till stugan en vända och leta efter yxan som ligger kvar någonstans på tomten.


Nehe ska gå och fixa lite med maten, så att vi hinner äta inan vi ska fara.


//Heidi

Av Heidi - 7 november 2009 21:52

I dag har vi firat lilla A som fyllde fyra i går. Mormor, Farmor, Farfar, Faster med barn, moster K och Moster J med sambo var här och grattade.

I morgon kommer morfar och en kompis till oss. Fast först så har vi barnkalas. Alla som vi bjöd kommerSkrattande. A vart så glad när hennes "kille" tackad ja, hon hoppade jämnfota av lycka.


I morgon bitti ska vi hem till min far och "gratta" han på farsdag. M har jag inte köpt ngt till, men det är bara för att han aldrig uppvaktar mig på morsdag.


Jaja ska väl titta lite på tv innan jag går och lägger mig.


//Heidi

Av Heidi - 5 november 2009 18:33

I dag var vi till stugan...kanske inte rätt dag eftersom vi sov så lite i natt. T hade fått för sig att hålla hennes föräldrar uppe..Skrikandes Men men fint börjar det i allfall bli. Nu behövs det lite tavlor på väggarna.

Har bakat chokladrutor eftersom A fyller 4 år i morgon, stora tjejenKyss


Nehe ska fika och smaka på rutorna.


//Heidi

Av Heidi - 4 november 2009 18:06

I dag var vi till stugan och körde dit möbler, en soffa, ett skåp och en säng. Tja sen får det inte plats med så mycket meraTungan ute. Det ska dit ett köksbord och stolar. I morgon ska vi dit igen. Jag ska housepiffa lite på allvar. Det ska tas fram dukar, gardiner ska bytas och sen ska det upp massa tingeltangelKyss


Fick besöka av M så jag skriver lite senare.


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards