jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Heidi - 21 oktober 2009 19:36

Jaha jag vet inte riktigt varför jag startade denna blogg, jag har ju min gamla. Men man måste kanske förnya sig och prova på ngt nyttObestämd

Jag får väl prova ett tag och se vad jag tycker, annars så kanske jag flyttar hem igen, för det brukar ju vara som så att:

-Borta bra med hemma bästTungan ute


I morgon ska vi i väg till E så att min illbatting får leka med E. Hon skulle ha med sig sin prinsesskänning och hennes glitterskor.

Hon ville ju ha ett par glitterskor när vi var till skopunkten och handlade, men jag tyckte att det var onödigt att vi skulle köpa det eftersom det snart är vinte och hon har ingen användning för dom över vintern.

Men i dag hade jag sån tur att jag fick presentcheckar från H&M på 550 kronor. Japp ni läste rätt, jag har nämligen blivit guldmedlem...jag törs knappt skriva ut för hur mycket jag har handlat för på ett år. (11000 kronor)Skäms Men det är ju bara tusen kronor på ett år, och det går ju åt kläder när man har en växande tjej och nu har vi ju även T som är tre och en halv vecka. Hon kommer ju också att växa så att det knakar.

Ja just jag tappade tråden, eftersom jag fick checkarna så shopade jag loss lite i dag och handlade ett par glitterskor till A.

Jag hade velat handla ngt åt mig själv...men dom har ju ingen fettoavdelning här i stan, och jag tycker att det är roligare att handla till barnen.

Nehe ska ta och göra i ordning lite the åt mig.


Hörs!

 

//Heidi

Tidigare månad - Senare månad

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards