jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Heidi - 1 februari 2010 19:01

Jaha var i väg till "läkaren" kl tio i dag, gick bara fin fint. Var till lidl och skulle kika efter pilatesbollen dom sålde förra veckan men det fanns inte kvar   Jaja få kika vidare. Högst upp på min önskelista står numer en stegräknare...det skulle jag gilla much om ngn hade till mig   Tänk på den feta och börja leta. (För du kanske har ngn du inte använder)


Sen var jag och hämtade A på dagis, bidde lite lunch och sen bar det i väg till stugan för att hämta skyffeln till mi padre. Stannade hos svärmor och svärfar för att ta en kopp kaffe. Blev lite för länge, men det var trevligt. Halkade vidare till min far (tyvärr var han inte hemma) men vi lämnade skyffeln och burnade hem för att laga middagen...och ja nu är nu. Inte så händelserik, men trevlig.


A sitter i badet och T sover...Jag sitter här och M ska föra över bilderna från andra datorn som vi inte ska anv. längre eftersom det är så mycket "skit" på den. Så nu ska vi ha tv´n där i stället  


Jaja ska gå och ta upp russinet ur badet...för det är så hon snart ser ut.


Se Ya


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards