jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Heidi - 4 februari 2010 19:53

T är så söt, för när man "pruttar" henne på magen så skrattar hon högt och ljudligt. Så söt   Hörde det för första gången i kväll.

Av Heidi - 4 februari 2010 19:47

Jag har en visdomstand på höger sida som är på väg upp...och nu har jag fått nå skit där för att jag inte har borstat med min lilla lilla borste som jag ska använda längst bak. Så nu har jag så inåt helvete ont, men jag borstar och borstar så fort jag har ätit ngt....så är jag lite svullen, det är snyggt om det är kvar på söndag. Jaja då är jag ju svullen överallt, kan ju inte vara lite smalare någonstans inte. Klart att det inte fungerar så i min jävla värld.

Så var ja ju ute och gick före maten, men jag fattar inte fick så ont runt vristerna så på slutet känndes som jag stapplade fram. Va fan aldrig får de3t vara bra. SUCK!

Av Heidi - 4 februari 2010 15:47

Ska bara passa på att svara på komentaren ang pilatsebollen, ska kolla när jag väl kommer till västerås. Men det ju inte dagligen jag åker dit. Det tar numera veckor mellan varven.


I dag har vi bakat, dajmkakor och negerbollar.

Jag vet inte om dajmkakorna blev så goda, jaja få se vad Micke säger när han kommer hem.

Negerbollarna blev i allafall fina, jag lär göra en sats till, för dom kan ha en rykande åtgång hos barnen på söndag.


Jag ringde till Salabostäder i dag och skulle gnälla lite över att det ska ta mer än två veckor för dom att komma och kolla på sprickor i vårt vardagsrumsgolv. Jag kanske även råkade nämna att det såg ut att vara lite fuktigt, hon beklagade att det tagit sån tid men dom har ju SÅ mycket att göra och hade svårt att hinna med allt.

Jaha inom en timme så var snickaren hit och tittade på golvet. På Måndag eller på Tisdag kommer dom och lägger nytt golv i vårat vardagsrumm. Tänk vad fort det går i bland. Dom som hade SÅ mycket att göra.


Hoppas att Micke är hemma i tid, för först tänkte jag att jag skulle hoppa över min promenad i dag, men nu hoppas jag att jag hinner med i allafall med en halvtimmers promenad före maten. Vet att jag kommer att hå så dåligt samvete om jag inte går i dag.  Hoppas jag är på rätt väg så att jag verkligen kommer ut varenda dag för att promenera.


Jaja ska gå och sätta lite fart på A för det ser ut som ett bombnedslag i hennes rum, när hon nu lyckades med att åstakomma den röran????


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards