jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Heidi - 31 oktober 2010 07:23

Ändrar tid och med det innebär det att jag är uppe före tuppen.


I dag händer det väl inte så mycket, jag ska byta sängkläder och så i kväll har jag tvättstugan. Förstår inte hur ofta man tvättar när man har två barn.


På onsdag kommer dom från salabostäder och ska kolla hur idioterna har tapetserat in garderoben som inte ska finnas i tjejernas sovrum. Jag vill inte ha den eftersom det stjäl onödigt utrymme i rummet. Och med två barn i samma rum behöver jag verkligen alla utrymmen.


I går var vi hem till min kära far och fick lite gott att äta, sen tvättade jag bilen och sommardäcken.


Tänka sig att på lördag fyller lilla älskade A fem år, för fem år sen gick jag otymplig och väntade och väntade och min största oro var att A inte skulle vara söt. Men nu så här  med facit i handen så oroade jag mig helt i onödan....för jag har ju som alla vet världens sötaste tjejer  


Nehe dags att inte lite frulle, my love håller på att koka ägg.

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards