jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Heidi - 5 oktober 2010 15:23

Jaha ska snart i väg till min kära far och få lite delar bytta på bilen så att jag kan besikta bilen i morgon, irriterande att man behöver besikta bilen två gånger samma år. Hmpf


I dag har det inte hänt så mycket, tittat på gamla bilder och herregud att man en ställde sig frivilligt framför kameran:P


I morgon ska min älskade sambo jobba, kommer att kännas konstigt eftersom han har varit hemma i 1½ veckan. I dag unnade vi oss vardagslyx, käkade sallad och en snickers till efterätt. Tänk vad lite det behövs för att lyxa till en lunch...Hihi.


Har i allafall bokat ny tid för fotografering så den 16 är det dags igen, måtte det gå bättre.

I dag var vi ut på en cykeltur och T somnade i cykelstolen så jag lyfte över henne till vagnen när vi kom hem. Och tro det eller ej men hon sov i över två timmar. Kommer icke i håg när det skedde sist.


Nehe ska ta och packa i hop lite saker så att vi kommer i väg. Tror att vi ska lyckas vara i tid denna gång. Det är i allafall mer sällan än aldrig.



This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards