jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Heidi - 14 oktober 2010 18:11

Jaha nu var det ju som sagt ett tag sen. Och Jag har goda och glada nyheter:D Min syster kommer i morgon, Yeah!


Så på lördag ska hon och jag campa jepp sis and jag.


På söndag är det dop för M. Och jag beställde en skjorta som jag ska ha till brallorna....och jag har inte fått den GAAAAH! Måste få den i morgon annars så....ja då blir det bara bh till brallorna. Nejdå hold your horses, jag hittar nog på något sätt att skyla överkroppen....hoppas jag.


Lillstrumpan A är sjuk igen, stackarn runt 40 i feber som vanligt men hon är även förkyld och hostig. Hoppas verkligen att hon är frisk till helgen och att hon inte har smittat någon av oss. För jag har en viktig del i dopet, jag är ju fadder och så ska jag ju hälla vattnet i dopfunten. Och jag det är ju avgörande om pojken ska bli döpt eller inte. Han kan ju inte döpas i luften. Och Nej det är ingen som kan göra den ansvarsfulla uppgiften om inte jag är där. Så det så.


Jag har flera måsten som måste göras innan helgen. Byxorna ska läggas upp och strykas, sen ska det bakas pajer och så måste jag kolla så att dom andra familjens kläder är ok och strykta, jepp mycket att göra så nu hinner jag inte sitta här.


Se Ya:D


This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards