jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Heidi - 3 oktober 2010 23:05

Japp, har klippt och klistrat....nja i allafall sytt. Har sytt in ett par jeans som blitt alldeles förstora och jag har bara hunnit använda dom två gånger. Och jag kände att jag vill ha dom ett par gånger till. Icke så kul att behöva sy eftersom jag är världelös på det men det är fint att veta att anledningen till det är att jag har gått ner 10 kg:D Me like alot.


I dag har det inte hänt så mycket lallade runt i pyjamas till  kl 12. Sen var vi i väg till stugan en snabbis och hämtade lite krukor som jag kunde ha på våran framsida med lite ljung. Hade sen tvättstugan, men det var snart avklarat hade bara två maskiner.


I morgon ska A till dagis och under dom tre timmarna som hon är där ska jag förbi E alldeles själv, M får rå om T och jag får lite vuxentid. Det kan jag behöva.


På Torsdag ska min skrutt i väg med min far och min syster plus kusin M till lillalillasyster. Kul för henne med lite variation men guuud vad jag kommer att sakna henne, kommer att kännas så tomt utan hennes galenskaper.

Men jag vet att systrarna och moffa tar hand om henne på bästa sätt,


Nehe ska hoppa in i duschen och sen gå och brottas med kudden.


Natti natt!


This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards