jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Heidi - 2 oktober 2010 20:37

Japp nu har T firats färdigt, och hon fick jätte fina presenter, tusen tack alla för allt. Hur trevligt som helst att träffa släkten, synd bara att alla inte kan vara med....


Var i väg i förmiddagen och skulle fotografera T. Hur tror ni att det gick....

Inte alls helt enkelt, hon grät sig igenom fotograferingen, så vi får komma tillbaka en annan dag.

Jag pratade med min kära mor och sa att det inte gick eftersom hon är så blyg, min mamma protesterade på engång och sa att hon var mammig. Jaja en aningen men det är ju inte enbart mitt fel att hon är så mammig, hon har ju även en far.


Ska försöka komma i väg så mycket som möjligt i veckan så att hon får träffa lite mer folk så att det går vägen nästa gång vi är hos fotografen.


Nehe ska ha lite vuxentid och titta på filmen på 6an. Gost ship.


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards