jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Heidi - 27 december 2009 22:00

Tävla hos Älskade Hjärtegryn, om en valfri barnvagnsfilt!

Av Heidi - 27 december 2009 20:33

I morgon börja M att jobba igen efter hans ledighet....

Så i morgon när han börjar jobba så börjar äntligen min julledighet Äntligen kan jag och tjejerna göra som vi vill när vi vill och hur vi vill. Fast man är ledig behöver inte allt vara inplanerat in i minsta sekund. Det är det som är vitsen med att var ledig, man gör vad man vill när lusten faller in....Eller har jag helt fel.


Så i dag har jag varit jätte duktig, jag har inte små ätit eller ätit nå onödigt och så har jag varit ute och rört på mig.


Nehe ska gå och duscha innan jag ska titta på filmen kl nio.


//Heidi 

Ego
Av Heidi - 27 december 2009 20:24

I dag var vi ute i över två timmar och roade våran dotter i snön. Hon åkte pulka och sen skulle vi lära henne att åka skridskor, men hon var mer nyfiken på varför traktorn åkte runt runt:

-Pappa vad gör den?

-Pappa varför gör den så?

Sen var M så orolig över att T skulle frysa, men vi det här laget borde han veta att hon gör inte det, men som vanligt är min sambo tjatigare än andras, han är en sån sort.


Men A hade det säkert hur roligt som helst och T njöt nog i fulla drag över att få sova nerbäddad i sin sköna fårfällsåkpåse.


//Heidi


This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards