jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Heidi - 2 december 2009 22:32

  


När vi hade lämnat in mobilen så säger A.

-Mamma vad ska vi göra nu?

-Tja vi kan väl gå och titta lite i leksaksaffären

-Jaaaaaa!

När vi går dit så säger gullungen:

-Lycka är att få gå till leksaksaffären och titta på leksaker  


Sen säger hon även att hon vill ha en trumpet, en sån som Pippi har...

Så jag tänkte att klart att ungen ska få en trumpet...en sån som Pippi har  


//Heidi

Av Heidi - 2 december 2009 22:25

Var i väg till västerås i dag och fick min telefon uppdaterad, hoppas att det fungerar bättre nu  


Vi har blivit erbjudan en fyra nere på stan...ska i allafall gå och titta på den. Hoppas att den är fin, men det är en tusenlapp mer i månaden  



Av Heidi - 2 december 2009 00:03

Det är faktiskt skönt när min sambo har varit ledig sina dagar klart och ska tillbaka och jobba  

Han är hysterisk, tjatar och gapar sen blir A helt uppe i varv och lyssnar inte alls. I dag när vi var ner på stan så tjatade han hela tiden och när jag sa att jag skulle gå till bvc så frågade han varför   Herregud det är ju bara att titta på mig så har han svaret...


I morgon ska jag och T   till västerås, ska lämna in min mobil och handla lite  Skönt att få gå vart man vill och hur man vill...


Nehe dags att sova  


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards