jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Heidi - 22 december 2009 19:39

Jaha snart är det juuuuul  Janson är färdig och skinkan är i ugnen...herregud vad roligt det är att för en gångs skull få laga julmaten, jag har även gjort morotslåda som är en given favorit från det finskajulbordet. Janson gör jag bara för att M´s föräldrar äter det och sen så har vi köpt lax, sill och sylta. Det är ingenting som vi äter, jag kan ju inte begränsa gästerna till köttbullar, prinskorv, potatis, skinka och morotslåda. Ja just jag får ju inte glömma ägghalvorna med majonäs och räkor...Åååh vad gott det ska bli.


M sa att vi ska hoppa över att skicka julkort nästa år, men icke sa nicke. Klart att det ska skickas kort med     


Nehe ska gå och borsta gaddarna på A så att hon kommer i säng att man kan stöka i fred!


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards