jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Heidi - 19 december 2009 08:54

I dag kommer släkten över för att äta smörgåstårta  . Fast jag tänkte på det där, det är ju för den som fyller det blir dyrt...kan man inte få engångs skull få bli bjuden på allt?! Oftast när folk har öppet hus så är det ju personen som fyller som får ordna allt..  .


I går höll jag på att stöka hela dagen, städade, rullade köttbullar, kokade risgrynsgröt, klädde granen, tvättade alla överdrag till soffkuddarna, handlade inför kvällen och tog hand om barnen...HERREGUD att jag överlevde  


Tänka sig att det är 21 minus ute i dag...Brrrr  


Nehe tänkte bara avsluta detta inlägg med att tacka min familj, vänner samt nära och kära för att ni finns för mig, utan er hade jag inte varit den jag är i dag på gott och ont.


  Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards