jagofamiljen ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Heidi - 11 januari 2011 17:34

  

Tänk er denna på cykel.....riktigt likt  

Av Heidi - 8 januari 2011 17:00

Jaha då var första veckan avklarad på jobbet. Och tro det eller ej men jag trivs som fisken i vattnet, trotts att jag ångar fram som en flodko.

Första dagen softade jag igenom med få kundbesök och då gick det hur bra som helst att cykla.

Tisdagen...ja gudars. Fm. gick bra, fick skjuts från A till B. Sen efter min lunch tog jag cykeln och med min vanliga otur så snöade det som bara den. Och jag verkar ha samma cykelsjukdom som min minsta syster att det ska cyklas utav bara helvete, som om man vore jagad. Och det sätter ju sina spår i benen speciellt när man cyklar på en cykel som har för låg sadel. Så låt mig vissualisera en bild på mig. En pustande och ångande flodko som försöker hålla balansen i modd och snö. Ja Gudars. Ni kan ju se det framför er att det är ju en hel festlig syn för alla som ser mig. Och då vet jag ju att dom på mitt jobb har inte sett mig (som tur är) eftersom dom frågar mig hur jag klarar mig med "blott" en skaljacka.

Jag kommer snart kunna bara ha T-shirt på mig om det ska fortsätta av vara runt nollan.

Sen i onsdags hade jag turen att min underbara arbetskamrat agerade taxi mellan hennes kundbesök och det tackar vi för=)

Torsdagen var jag ledig eftersom det var röd dag. Och i går gick det inte heller att cykla, för dom i västerås är urusliga på att ploga, men det löste sig genom att jag fick skjuts på fm sen efter min lunch så tog jag min bil. Men det är det slut med frånochmed måndag.


Jag har ju även varit bekväm och åkt bil till och från jobbet fast jag deklarerade för alla att jag minsann ska åka buss eftersom det blir billigare...men då kostar ju busskortet och jag kände att jag inte riktigt hade dom pengarna just nu till ett busskort, men tack vare Robin Hood så åker jag buss hädan efter:)


Kan ju inte vara så elak att jag låter min älskade sambo gå med två barn fram och tillbaka till dagis, eftersom jag hade den lyxen att åka bil.


Men åter till jobbet. Jag trivs jätte bra med mina kunder och den som jag är kontakt person åt tycker jag är helt underbar och trevlig...så har ju hon även en misse som verkar gilla mig skarpt:)


Men gud vad skönt det var när min första arbetsvecka var avklarad, trots att jag hade lite lätt huvudvärk så var det skönt att vara hemma hos min familj.


Men i morse var det inte lika skönt, vaknade och kände att jag var super torr i halsen och när jag skulle harkla/kraxa halsen i form så kändes det jätte konstigt. Tittade i spegeln och gudars, den där flärpen som hänger ner i svalget var alldeles röd och svullen. Ja den såg ut som en illröd jätte penis. Och när jag harklade så stod det rakt ut som en penis gör i erigerat tillstånd. Hua!


Men efter lite kaffe, the och strepsils så har min halspenis slaknat...hoppas att den bibehåller det stadiet...


Nehe nu ska jag mysa lite med min familj.

  

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards