jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Heidi - 30 januari 2011 17:20

Tänk att det ska ta två dagar att städa en trea men nu är det äntligen gjort=D Var även hem till min far eftersom T inte har spytt något.

Och i går då när jag skulle frissera mina bryn så höll jag på att mångla bort det vänstra helt och hållet, och det ser ju tokigt ut som vi alla vet som har sett M***ca. Men så kan det gå när man är trött och inser att man har två tusenfotingar över ögonen.

Jag lär ju i allafall få fylla i ett par dagar, håller tummarna för att jag inte glömer bort det.


Jag har sjukt on i arslet efter att jag har cyklat dagligen i en månad, arslet kommer  att vara lika hårt som två omogna päronhalvor i början på sommaren. Hihi


I morgon börjar A och T förskolan på allvar, gud vad dom kommer att vara trötta i morgon och inte har jag heller någon assistans av min älskade sambo då han börjar jobba i morgon.

Nehe nu ska jag titta på reprisen av sommar i Sverige, vilka nötter det finns.


Åååååå höll på att glömma, i morgon kommer min älskade syster. Wihoooooo    

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards