jagofamiljen ♥

Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Utmanad

Av Heidi - 1 mars 2010 18:45

Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag ska absolut ha senapen först på min korv, har jag glömt bort att säga det i en korvmoj där dom har på senap och ketchup och dom har på ketchupen först så slänger jag korven.


2. Jag räknart alltd trappstegen om jag går i en trappa, men jag skiter hur måga trappsteg det är men jag måste räkna.


3. Har jag kommit på något jag vill ha så ska jag köpa det på engång, kan inte vänta. Kan t.om åka längre eller betala mer för att få en sak tidigare. Jag kan vara som ett barn och tjata tills jag får min vilja igenom.


4. Tjurig till tusen, om jag har bestämt mig för att inte prata med ngn så gör jag inte det. Ja jag ringer inte först i allafall fast jag skulle vilja det.


5. Mitt favorit snacks har och kommer alltid att vara ostbågar, och jag kan inte spara utan måste äta upp dom hur illa jag än mår.


6. När jag kör bil kan jag inte låta bli att (försöka) gasa i från vid rödljusen om det är dubbelfiligt. Och då spelar det ingen roll om jag har ngn chans till vinst eller inte.


Har ingen annan att utmana.

Ego
 
 
Jonna

Jonna

1 mars 2010 23:13

Men Heidi! *skrattar* Slänger du korven?!? Ha ha ha! Ja, det ska vara du till det! :D Jag är ju lika dan, men jag äter den muttrandes istället! :D

Kram!

http://lesanglotdesanges.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi - 6 juni 2012 21:37

flyttar till min gamla blogg... https://sarajarvi.webblogg.se   Välkomna   ...

Av Heidi - 17 juli 2011 10:30

Jag har ansökt för att bli testpilot för LG optimus 3D så jag länkar så ni kan se vad det går ut på http://smartsontestpilot.se/lg-optimus3d/bli-testpilot/   Jag hoppas verkligen att jag blir utvald för jag älskar att pilla och fippla och all döt...

Av Heidi - 8 juli 2011 11:11

jahapp inte vet jag varför mina barn stiger upp före kl sex när vi har semester och allt. Men men that´s life.   I dag tror jag att jag ska.... nej förlåt vi ska in till västerås och gå på power meet. men först ska vi till M´s föräldrar och mata ...

Av Heidi - 7 juli 2011 14:12

Herre min je vad varmt det är i dag. Men men man ska väl inte klaga som man annars gör. I dag är det planerat att vi inte ska göra så mycket... Men har hunnit handla, plockat, tvättar kläder för fulla muggar, lagat mat, diskat och nu ska jag hinna me...

Av Heidi - 5 juli 2011 23:16

Gud vad skönt det är att vara hemma, japp borta bra men hemma bäst. Men jag tror inte ens att jag tycker att det är bra att vara borta längre en 2 mil från hemmet. Men sån är jag. Jag tittade på ett program på kunskapskanalen nu i kväll om städer vid...

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards