jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Heidi - 4 mars 2010 08:52

I dag eller ja alldeles strax ska jag och mina underbara tjejer knata ut i det underbara ja vårvädret, jag hoppas att det är ett vår tecken att solen skiner  

Var i allafall till västerås i går och fikade med E, hann t.om in på öb och köpte en gym boll...Måste blåsa lite mer luft, jag blåste och flåsade i bollen i går så att jag blev vimmelkantig....men sa inget till M som sa innan jag började blåsa att jag skulle ta pumpen så att jag inte skulle bli snurrig   Kan ju inte erkänna att han fick rätt...hihi!


På Lördag är det barnloppis, ska dit och se om man hittar ngt av värde. I bland kan det vara jätte fina saker som inte ens är använda och i bland är det bara skit. Man måste titta lite på hur försäljaren ser ut också.


Nehe ska sätta lite fart nu. Se Ya!

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards