jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Heidi - 26 mars 2010 10:27

Tänk att jag har världens underbaraste syster. Hon skulle komma i dag. I går kväll när jag håller på att fixa med maten så ringer det på dörren....Jag väntade inget besök, och blir jätte fundersam över vem det kan vara! Utanför står min kära mamma och jag hör att hon säger:

-Är Heidi hemma fattar ingenting, tror först att det har hänt ngt men sen tänkte jag kanske att hon ville visa presenten som hon har köpt till K. Jag går till ytterdörren och helt plötsligt hoppar min älskade syster fram...tänka sig att jag blev överlycklig, kört hela vägen för att överraska....Klämde några tårar så lycklig blev jag     Underbara syster♥

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards