jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Heidi - 28 september 2010 21:52

Äntligen har vi fått ordning i lägenheten det är bara pyttelite plock kvar och det är tackvare min älskade mamma.

Hon plockade i A´s rum, hjälpte mig med kartonger och tavlor. Och som pricken över i så placerade vi mattan i köket. Vi har det så mysigt här i våran lilla kvart. Och i dag fick ju soffan, hur underbart som helst.


Och mammas min var obetalbar när jag sa att jag hade strykt gardiner i två timmar i går, hon tittade på dom och sa inte ett ord. Men då såg jag att jag var tvungen att förklara för henne att jag bara hade fållat upp dom och sen slängt upp dom på stången.


MEN MAMMA JAG TOG NER DOM EFTER ATT DU ÅKTE SÅ NU ÄR DOM STUKNA OCH SÅ FINA SÅ.   

Av Heidi - 28 september 2010 21:48

Tänka sig att det redan har gått ett år sen pytte T föddes.

Började dagen med att ge henne paketet från oss....en läragåbil. Sen bar det i väg till BVC för vägning och mätning.

Sen kom min kära mor och grattade henne och hade med sig en jätte rolig boll som rullar runt och låter. Festligt.

Givetvis blev det tårta och T åt tårta själv med hela kroppen, hon avslutade det hela med att slicka av fatet.



Av Heidi - 28 september 2010 21:45

I dag när jag satt på altanen så var det fyra killa på fotbollsplanen från ca 6 år och uppåt som spelade boll.

Lilla A upptäckte det och sprang dit med hennes "disney"boll och sprang mellan killarna och spelade boll.

Hon söker hela tiden efter nya vänner sötisen  

Av Heidi - 28 september 2010 21:45

I dag när jag satt på altanen så var det fyra killa på fotbollsplanen från ca 6 år och uppåt som spelade boll.

Lilla A upptäckte det och sprang dit med hennes "disney"boll och sprang mellan killarna och spelade boll.

Hon söker hela tiden efter nya vänner sötisen  

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards