jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Heidi - 21 september 2010 12:32

Just nu sitter jag och hålelr tummar och tår för att vi ska få flytta in i nya lägenheten till helgen, dom har renoverat färdig, så nu är det bara städningen kvar. Jag VILL flytta nu i helgen. Så less på att bo i flyttkartonger. Jag vill ha framme alla mina pinaler och så vill jag ha min soffa. Våran nya soffa. Den är ju färdig så den ligger på lagret i Krylbo. Har varit utan soffa i en hel månad, icke skönt med bara fotöljer.


A sitter mittemot mig och väntar på att hennes kompis ska komma, det var länge sen dom träffades, dom har visserligen träffats på gymnastiken men mer är det inte så nu var det på tiden.


Och på Tisdag fyller T år ETT år herregud vad tiden går fort, snart ska jag börja jobba. Gudars hur ska jag klara mig utan mina tjejer, underbarast i världen.


Jag har ingen större lust att flyttstäda våran lägenhet, men men det måste ju göras. Min pappa har i allfall tapetserat A´s rum. Annars så hade vi ju fått betala 1500 kronor för att det var avriv på tapeterna. Det tråkiga var ju att det var ju redan det innan vi flyttade in, men men det är inta så mycket att göra.


Nehe ska gå och kolla om T är på väg att vakna så att hon kan få lite mat i magen.


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards