jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Heidi - 20 april 2010 21:12

I dag skulle jag ut med tjejerna, T skulle vila i vagnen och A skulle få leka och och härja på lekparken...men när vi väl kom ut fasiken vad kallt det var.


På fm när vi gick ner på stan så var det jätte varmt.. ger mig fan på att det blev kallt för att jag hade tagit med mig fika. Jaja får göra ett nytt försök en annan dag. I morgon ska jag och tjejerna i väg till västerås med min kära mor. Vi ska till IKEA, sen lär jag hitta ngt att ha på mig på konfirmationen som vi ska på lördag. Och icke att förglömma, present ska inhandlas.


Btw, nu har jag äntligen mina tatueringar och jag är hur nöjd som helst, M tyckte att stjärnan blev för stor. Jaja det är jag som har dom  


Nehe blev ett tråk inlägg, men nu ska jag fortsätta kolla på Dhw.


//Heidi

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards