jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Heidi - 21 december 2010 22:09

Nu ska ni få höra... Stod i hallen och rullade ihop en madrass och rätt vad det var så fick jag glaset från lampan i huvudet. Alla "klippsen" satt kvar. M tyckte att vi skulle reklamera den till IKEA. Men vi få ser hur det blir med det.


I dag blev jag äntligen klar med alla julklapparna, skönt annars så brukara jag kuta runt dan före som ett skollat ollon. Men nu ska jag bara ta det lugnt.... Ha skulle inte tro det. Jag ska baka mjuka kakor och sen ska jag rulla köttbullar och steka skinkan. Ja just det ska stor städas också.

Måste komma ihåg att köpa nejlikor som vi kan pilla ner i apelsinerna. Då tycker jag att det verkligen luktar JUL!


Lilla Tillisen kräktes upp vällingen i kväll.....hm inte bra. Jag vet inte vad det var men det lukatade inte kräk. Och innna hon somnade fick hon välling på nytt utan att det kom upp. Få hoppas verkligen att det inte var något.... Hoppas, hoppas.


Gud det är verkligen tråkigt när M jobbar kväll, Det enda jag gör är att sitter vid datorn och glor på tv när ungarna har lagt sig....FAN!


Jag är jätte sugen på att köpa en ny väska men har inte riktigt hittat någon, men jag har inte letat heller. Risken finns ju att jag fastnar för en om jag väl skulle titta efter en. Och då MÅSTE jag ju köpa den. Sån är jag.


Nej nu ska jag slå in dom sista klapparna innan det är dags att krypa ner i sängen.


P.s Detta är till My, Lite pinsamt när min mors arbetkamrat studdsade fram och härjade, sorry men jag förstår att du gick. Och jag tänkte på en sak om det inte fugerade med filten så har du ju fondue set. Lycka till! :D

  

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards