jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Heidi - 20 december 2010 21:48

Jaha, Tillisen är magsjuk, Algisen har ont i örat och Micke är tok förkyld. Trevligt värre.

Jaja jag har i allafall handlat färdig maten till jul och det bidden en julskinka på 4,5 kg. Haha det är vad A och T vägde när dom föddes. Men det blir ju inte mycket kvar när man har stekt den.


Ska fösöka med att hinna baka lite till julafton. Ohhhh det ska bli så roligt att fira jul hemma med bara familjen och älskade mamma.


Jag håller verkligen tummar och tår för att vi ska vara friska på julafton.


I morgon ska jag ner på stan en snabbis och fixa med dom sista julklapparna, det tråkigaste är M´s äldsta syskon barn som antingen vill ha presentkort eller pengar. Det är ju roligare att ge något som man har lagt lite möda och besvär bakom.


Till min lilla älskade snorris har jag i dag efter mycket om och med beslutat mig för vad hon ska få i julklapp. Men jag är inte helt hundra över att hon tycker om den. Men jag hoppas verkligen.


Nehe ska slöa lite framför tv´n innan min älskade sambo kommer hem.

  

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards