jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Heidi - 16 januari 2010 19:38

I dag var vi till västerås och M köpte glasögon, jag träffade C och fick min present...en väska  Först visste jag inte vad jag skulle tycka om väskan, men alla som är väsktokiga förstår att man kan inte se en väska helt platt för att kunna bedömma den. Men nu när jag har fått fyllt den med mina grejer och gått och hängt och slängt med den..så ME LIKE 

Så nu får den hänga med ett tag...ja tills jag hittar en ny eller när jag lessnar på denna och byter till en annan från garderoben.


Var hem till Tjejernas kusin som fyller år på måndag, och hon hade en hamster, A berättade det för Moffa som har lovat att han ska köpa en till henne. Givetvis blev jag eld och lågor   Synd bara att min sambo inte känner likadant. Här krävs kvinnlig list  


//Heidi 

Av Heidi - 16 januari 2010 19:36

Alva går fram till T som sitter i babysittern, T slår ut med armarna och A utbrister:

-Varför vill inte syrran ha mig?!

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards