jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Heidi - 7 januari 2010 21:30

I dag har jag varit lite deppad eftersom jag trodde att mitt liv var världens tråkigaste....Men efter ett par samtal och buhu och snyft så känns det bättre. Tack  


I morgon ska vi alla fall ut och gå lite, har inte varit ute nå nämnvärt mycket mer än i tisdags när jag var och handlade.


Det  händer inte så mycket som är värt att skriva ner i bloggen...


Jag har i alla fall en önskelista som gäller mig..  


1. Få tatuera mina två tattueringar..(Sen är jag nöjd)

2. Få gå på fotvård...åh så skönt det skuller vara

3. Få köpa en ny handväska oavsätt pris

4. Åka till ett spa och bara lulla bort hela dagen...


Tja det vore väl inte för mycket begärt om jag fick göra allt, men som sagt pengar behövs  


//Heidi


Ego

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards