jagofamiljen ♥

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Heidi - 8 juli 2011 11:11

jahapp inte vet jag varför mina barn stiger upp före kl sex när vi har semester och allt. Men men that´s life.


I dag tror jag att jag ska.... nej förlåt vi ska in till västerås och gå på power meet. men först ska vi till M´s föräldrar och mata djuren. Massor med djur bor det där som t.ex.  får, gäss, nymfparakiter, höns, påfåglar, fiskar och en katt. Tilda är livrädd för fåren när dom bräker hon bara grät och grät och gastade efter nappen. Stackars barn hon kommer säkert att få men när hon blir äldre.


I dag är det hett som i helvete och jag skiter i om folk säger att man inte ska klaga. Men jag tycker inte om värme och sol. I HATE IT!!!!! Jag vill ha vinter så att det knarrar under fötterna när jag är ute och går.


Nehe dags att hoppa in i duschen så att jag inte smälter bort.

This is me


Jag är mamma till två illbattingar. När jag inte är hemma och är mammaledig så jobbar jag som undersköterska i hemtjänsten.

Jag bor i lägenhet tillsammans med min sambo och barnen förstås. På fritiden försöker vi att vara vid våran stuga så mycket vi h

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards